Lajsans Utmaningar

Min träning är inte ett Måste, min träning är min Hobby

Sista dagen

Leave a comment

image

Idag njuter jag det sista timmarna av min föräldraledig. Att tiden hemma skulle gå fort, det förstod jag, men inte att den skulle gå såhär fort. Det låter ju väldigt klyschigt när man säger att tiden går så fort, men det är ju verkligen så att tiden går så fort.

Så för att njuta så mycket som möjligt av min lilla skrutta så hänger vi här hemma idag. Jag hade tänkt att gå upp på stan en vända men ändrade mig i morse. Bättre att njuta av henne här hemma istället.

Det ska bli kul att börja jobba igen och jag har en hel del som jag vill genomföra med min personal under det kommande året. Och det ska bli en utmaning att få vardagen att gå ihop. Skruttan som ska börja förskolan i augusti och inte behöva ha för långa dagar där, samtidigt som David ska hinna ha sina spinningpass, jag ska hinna träna, hinna med hus och hem. Det blir en utmaning, tur att vi bor i ett sånt litet hus och har så pass liten tomt.

Leave a comment