Lajsans Utmaningar

Min träning är inte ett Måste, min träning är min Hobby

Introduktion till Lajsans Utmaning

Leave a comment

image

Det här är starten av Upp och Hoppas 30-dags träningsbloggutmaning för min del. En introduktion av min träningsblogg.

Jag har sporadiskt bloggat här mest om min träning och då för min egen skull, att skapa tydliga mål. Jag har inte delat med mig av bloggen till så många, fram tills idag.

Träning har de senaste åren varit min största hobby och jag har lagt ner många timmar på den. Men det senaste 1,5 året har det inte blivit så mycket träning då jag varit gravid och fått min skrutta. Sedan i höstas har jag försökt komma igång igen med träningen, men jag har haft det svårt med motivationen, viljan, orken, balansen i livet. Men det har börjat vända nu och här kommer ni kunna följa min väg tillbaka till mitt starka och balanserade Jag.

Den träning jag tycker är allra roligast är styrketräning och spinning. Jag skulle vilja bli bättre på att rasta min MTB också, jag är ju grymt cykelrädd, men det ska jag försöka jobba på under den här sommaren.

Välkommen hit och hoppas du känner för att titta in hos mig igen!

Leave a comment