Lajsans Utmaningar

Min träning är inte ett Måste, min träning är min Hobby

Resultat

Leave a comment

På Nyårsafton 2011, sa jag att under 2012 skulle jag gå ner 16kg. Men jag gick inte ner alla dessa kilon, det blev istället 7kg. Inte helt dåligt tycker jag, då jag ville gå ner på ett sunt sätt, där jag samtidigt skulle bygga muskler och bli stark. Så jag ÄR Väldigt nöjd med mina 7kg.

På Nyårsafton 2012, började jag en ny utmaning(eller egenltligen var det på Nyårsdagen). På 10 veckor skulle jag gå ner 10kg. Jag visste att dessa kilon skulle bli tuffa och jag trodde egentligen att 8kg var mer ett realistiskt mål. Idag var sista dagen på dessa tio veckor och jag ställde mig på samma våg som på nyårsafton, -6kg visade vågen, och jag är Supernöjd även denna gång. För jag har inte haft de bästa förutsättningarna för att gå ner 10kg. Det var nämligen så att jag på nyårsafton vred till knät lite grann som senare under samma vecka blev en inflamation, och inflamationen har hängt med fram till för ungefär två veckor sedan. Så än en gång är jag Riktigt jäklans nöjd, Jag är Grymt Nöjd!

 

Då jag bestämt mig för att 2013 ska bli utmaningarnas år så är det dags att påbörja nästa utmaning redan imorgon. Det är något jag har sugit på och jag är nästan rädd för den här utmaningen, det är verkligen en Utmaning!
Nu siktar jag mot Stjärnorna, men det känns som att Sikta mot Stjärnorna för att nå trätopparna! Om 10 veckor ska jag kunna göra EN chin(pull up). Det här kommer bli riktigt tufft att klara och för att klara den här utmanigen måste jag gå utanför min bekvämlighets zon. Jag måste börja hänga nere i källaren på gymmet!

Leave a comment